Porsche Taycan Turbo S постави рекорд на Нюрбургринг за серийни електрически автомобили и изпревари Tesla Model S Plaid с почти две секунди. Тестовият пилот на Porsche Ларс Керн обиколи с Taycan Turbo S 20,8-километровата писта Нюрбургринг само за 7 минути и 33 секунди. Porsche Taycan Turbo S е оборудван с нов комплект за ефективност и адаптивно шаси Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC). С изключение на задължителната предпазна клетка и състезателните седалки, автомобилът е напълно стандартен и тежи колкото серийния автомобил. Посоченият пакет, увеличаващ ефективността, включва 21-инчови джанти с дизайн RS Spyder с одобрени за движение по пътищата спортни гуми Pirelli P Zero Corsa, както и актуализирания софтуер Porsche 4D Chassis Control за тези гуми. Системата анализира и синхронизира всички компоненти на шасито на Taycan в режим на реално време. Електромобилът Taycan Turbo S може да бъде поръчан с подобренията, но засега само в Германия. Пакетът на цена от 13 377 евро се предлага само за новия Taycan Turbo S, чието производство започна в края на миналия месец. Стандартната мощност на Porsche Taycan Turbo S достига 460 кВт (625 к.с.). При активен Launch Control автомобилът може да достигне максимална мощност от 560 кВт (761 к.с.) Предишният рекорд за обиколка на Нюрбургринг за сериен електрически автомобил беше поставен през септември 2021 г., когато Tesla Model S Plaid измина трасето за 7 минути и 35 секунди. Абсолютният рекорд за обиколка на Нюрбургринг за електрически автомобили принадлежи на Volkswagen I.D. R. През юни 2019 г. този прототип измина трасето за 6:05.336 минути