Електромобилите се тестват на 50 градуса в пустинята.Автомобилните производители подлагат моделите си на сериозни изпитания, преди да ги пуснат на пазара. Колите се изпробват в екстремни условия, за да може да бъдат отстранени всички проблеми по тях и да бъдат направени подобрения. Съответно, тези тестове се рекламират пред публиката, като целта е да бъде предизвикан нейния интерес. Tesla не прави изключение, но обикновено рекламира своите тестове в студено време. В компанията са наясно, че това е нещо, което интересува хората, тъй като снегът е сред най-големите врагове на шофирането. Далеч по-малка е вероятността на някой да му се наложи да се справя с екстремни жеги, каквито има в Дубай. Именно там обаче Tesla закара своите коли, става ясно от публикация в социалните мрежи. От тях става ясно, че Model X Plaid, Model 3 и Model Y са подложени на сериозни изпитания в пустинни условия, като на една от снимките дори се вижда камила, чиято цел явно е да привлече повече внимание от страна на потребителите.
„Нашите инженери по качеството се отправят към Дубай в най-горещото време на годината за изпитания при екстремна топлина и издръжливост. Температурите достигат над 50°C.“, написаха от Tesla в Twitter. Мнозина смятат, че студеното време е по-вредно за автомобилите, но и жегата има огромно негативно въздействие върху тях. Ако колата стои на пряка слънчева светлина в продължение на много часове на ден, това ще унищожи боята и ще причини проблеми с интериора. Що се отнася до електромобилите, екстремната топлина и пряката слънчева светлина не са добри за батерията. Много високите температури също ще повлияят на обхвата и времето за зареждане.
Някои от коментарите под публикацията на Tesla обаче отправят сериозни критики към марката. Посочва се, че въпреки „тежките изпитания“ колите изглеждат в отлично състояние, както и че по тях няма никакво допълнително оборудване, което е задължително за тестове. Според потребителите, това повече прилича на опит за реклама, тъй като компанията не успява да стъпи на местния пазар, където интересът към нейните електромобили е минимален.
Източник: automedia.investor.bg