Компанията предлага допълнителни стимули за купувачите в опит да запази курса към осъществяването на целта на Илон Мъск относно глобалните продажби за годината.
Tesla Inc. променя маркетинговия си подход в Китай, тъй като ожесточената конкуренция в лицето на местните играчи и забавящото се търсене излага на риск плановете на американския концерн за растеж на най-големия пазар на електрически автомобили в света, съобщава Bloomberg.
Световният лидер при продажбите на електромобили увеличи застрахователните субсидии до 8000 юана (1100 долара) за нови купувачи, възстанови програмата за препоръчани потребители и пусна реклама в местна телевизия – необичаен обратен завой за компания, която е известна с това, че избягва традиционните рекламни кампании.
Новите мерки, предприети от Tesla за китайския пазар, отразяват решението на компанията от октомври да намали цените на своята продуктова гама, тъй като се сблъсква със засилващата се конкуренция в лицето на местните производители на електромобили и с продължаващите ограничения, свързани с коронавируса, на някои места в страната.
Перспективата за затягане на условията за правене на бизнес за Tesla в Китай увеличава низходящия натиск върху акциите на компанията, чиято цена се понижи до 2-годишно дъно в понеделник (21 ноември). Пазарната капитализация на Tesla изтри почти половината от стойността си за по-малко от два месеца.